Vantaghji è svantaghji di a sicura di impronte digitali

Safe di impronte digitalihè una cassaforte d'alta tecnulugia chì combina a tecnulugia di ricunniscenza di l'impronta digitale è a sicura, è usa l'impronta digitale di u corpu umanu cum'è password, chì hà e caratteristiche di comodità, stabilità è unicità.

Uvantaghjiof fingerprint safe:

1, security: impronte biologichesicuruavè e caratteristiche di unicità è stabilità, senza u permessu di u più altu manager di l'autorità, qualsiasi individuu chì ùn hà micca impronte digitali qualificate ùn pò micca entre.Dunque, u sicura per impronte digitaliparente à altre categurie di sicuru, una bona suluzione à u prublema di altri chjavi imitazione à apre a porta.Sè vo aduprate una cassaforte miccanica tradiziunali, vi affruntà u periculu di l'altri chjavi privati ​​chì currispondenu, è altri chì utilizanu strumenti di serratura speciale per apre a serratura.

2, cunvene: ùn devi micca piglià a chjave, ùn devi micca mantene è porta a chjave, ùn devi micca preoccupatu di scurdà di u prublema di a chjave, s'ellu hè a serratura meccanica tradiziunale, serratura di carta magnetica, carta IC serratura deve avè u prublema di mantene a chjave.Una volta persa, avete bisognu di ricunnosce a chjave, u pruprietariu spenderà u tempu è u sforzu per rimpiazzà a chjave, a serratura di l'impronta biologica usa un sistema di ricunniscenza automatica di l'impronta digitale è e caratteristiche uniche è permanenti di l'impronta digitale per rimpiazzà a chjave tradiziunale cù una impronta digitale, chì hè un grande. prugressu in a tecnulugia muderna.

3, putente: serratura di impronte digitali hà parechje altre funzioni, cum'è a funzione di rete, a funzione di registrazione di a porta aperta, u cuntrollu remoto, l'alarma intelligente, u modu multi-persona, u livellu di manager, etc.. Sti funzioni sò funzioni assai pratiche è impurtanti in a sucietà reale cumplessa. .Questu hè un novu cambiamentu purtatu da a tecnulugia à a serratura, è hè ancu un vantaghju chì i chjusi tradiziunali ùn ponu micca avè.Cù u rinfurzamentu di a cuscenza di a sicurità di e persone, i standard di vita è i bisogni cuntinueghjanu à migliurà, e funzioni novi, i bisogni novi sò ancu sempre emergenti, residenziali, automobili, edifici d'uffizii high-end è alberghi è altre industrii si svilupperanu rapidamente, serrature elettroniche biologiche portanu più. comodità à a vita di e persone.

4, forte scalabilità: i bisogni di sicurità di l'agenzii funziunali di u guvernu naziunale sò ancu in crescita, chì pruduceranu assai bisogni cunnessi.Per esempiu, a porta di ligame di u sistema bancariu, a porta di ligame di trè porte di u Tesoru, u sistema fiscale, a surviglianza, l'assistenza medica è a salute, u sistema educativu, u sistema di esame, è cusì anu bisogni speciali per a biulogica. cabine di ispezione di impronte digitali;In quantu à a difesa naziunale, a sicurità publica, finanziaria è altri sistemi cù alta comodità è sicurità di i prudutti di l'impronta biologica chì aumentanu a dumanda, questi bisogni persunalizati sò chjusi tradiziunali, impussibili di scuntrà.Solu i serrature elettroniche biologiche ponu risponde à i novi bisogni di l'omu.

5, i disadvantages di u cabinet d'ispezione di l'impronta biologica: u prezzu hè più caru;I requisiti di umidità secca di l'avversariu sò stretti;A ricunniscenza di a pusizioni di i dita hè rigida.


Tempu di post: Aug-16-2023